Terug
Gepubliceerd op 02/09/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

di 26/08/2025 - 11:00 Zaal Den Hoek
  • Verslag voorgaande zitting

    • Verslag voorgaande zitting

      Goedgekeurd

      Het verslag van de zitting van het vast bureau van 12 augustus 2025 wordt goedgekeurd.

  • Secretariaat

    • Raamovereenkomst leveren van dameshygiënecontainers en schoonloopmatten in huur met volledige dienstverlening - Goedkeuring lastvoorwaarden en gunningswijze - 2025/013

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

  • Personeel

    • Wijziging personeelsformatie en ééngemaakt organogram voor gemeente en OCMW

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Vacantverklaring van tijdelijk contractuele functie van administratief medewerker onthaal sociaal huis 0,34fte

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Aanstelling meewerkend verantwoordelijke onderhoud WZC 0,90fte

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Verlenging tewerkstelling A.H., contract bepaalde duur 0,75fte, schoonmaker WZC

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Aanwerving en aanleg werfreserve voor de contractuele functie van medewerker schoonmaak - Goedkeuring werfreserve

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Aanvraag uitbreiding tewerkstelling B.V.G., zorgkundige WZC

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Tijdelijke uitbreiding tewerkstelling C.F., contract bepaalde duur 0,25fte, logistiek medewerker WZC

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Tewerkstelling C.V.I., medewerker onderhoud, contract onbepaalde duur 0,80fte

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Tewerkstelling L.V.D.D., vervangingscontract 0,80fte, medewerker onderhoud WZC

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Tewerkstelling Y.J., vervangingsovereenkomst 1,00fte, keukenhulp WZC

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Aanleg wervingsreservelijst voor de functie van zorgkundige - M.F.

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Aktename van PV voor de selectieprocedure van 2x 0.5 VTE administratief medewerker onthaal (C1-3)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt akte van dit agendapunt.

    • Kennisname ontslag in onderling akkoord, L.V.D.D. - keukenhulp

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van dit agendapunt.

  • Financiën

    • Betalingsmandaten – Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de uitgaven goed.

    • Opvolgingsrapportering eerste semester 2025 gemeente en OCMW Brecht

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de opvolgingsrapportering van het eerste semester 2025 van gemeente en OCMW Brecht en verwijst deze door naar de raad voor maatschappelijk welzijn.

  • Sociaal Huis

    • Huis van het Kind - verslag stuurgroep 3 april 2025 en 19 juni 2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen van de stuurgroep Huis van het Kind Voorkempen van 3 april 2025 en 19 juni 2025.

    • MODO - factuur werkingsjaar 2025 - Goedkeruing

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed. 

    • Lokale samenwerkingsovereenkomst tussen het Lokaal team Kind en Gezin Voorkempen en het OCMW Brecht - Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het vast bureau verwijst dit agendapunt door naar de raad voor maatschappelijk welzijn.

    • Samenwerkingsovereenkomst Intergemeentelijk lokaal loket kinderopvang Voor- en Noorderkempen - Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het vast bureau verwijst dit agendapunt door naar de raad voor maatschappelijk welzijn.

Namens Vast Bureau,

Annemie Marnef
Algemeen Directeur

Frans Van Looveren
Voorzitter vast bureau