Terug
Gepubliceerd op 23/07/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

di 08/07/2025 - 11:00 Zaal Den Hoek
  • Verslag voorgaande zitting

    • Verslag voorgaande zitting

      Goedgekeurd

      Het verslag van de zitting van het vast bureau van 1 juli 2025 wordt goedgekeurd.

  • Personeel

    • Vacantverklaring 2x 0,5fte administratief medewerker onthaal WZC (C1-C3)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Arbeidswegongeval R.A. d.d. 9 november 2023 - Beslissing genezing

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

  • Financiën

    • Betalingsmandaten – Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de uitgaven goed.

    • Budgetverschuivingen 2de kwartaal 2025 - Kennisname

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de budgetverschuivingen uitgevoerd tussen 1 april 2025 en 30 juni 2025.

  • Sociaal Huis

    • Eindafrekening buitenschoolse kinderopvang Ferm 2024 - Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaling van de eindafrekening 2024 goed.

    • Aanstelling raadsman sociale dienst

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Verslag raad gezondheid en welzijn van 1 april en 24 juni 2025 - Aktename

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het verslag van de raad gezondheid en welzijn van 1 april en 24 juni 2025.   

  • Woonzorgcentrum

    • Eindrapport visienota ouderenzorg - Aktename

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt akte van de visie- en adviesnota seniorenzorg en -beleid.

    • Begeleiding woonzorgmodel nieuw WZC: uitwerken projectdefinitie & programma van eisen (incl. aanstellen architect) - Extra opdracht inspiratiebezoeken

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed. 

Namens Vast Bureau,

Annemie Marnef
Algemeen Directeur

Daan De Veuster
Eerste schepen