Terug
Gepubliceerd op 03/06/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

di 27/05/2025 - 11:00 Zaal Den Hoek
  • Verslag voorgaande zitting

    • Verslag voorgaande zitting

      Goedgekeurd

      Het verslag van de zitting van het vast bureau van 20 mei 2025 wordt goedgekeurd.

  • Secretariaat

    • Ondertekening verwerkingsovereenkomst Poolstok

      Goedgekeurd

      Het vast bureau gaat akkoord met de ondertekening van de verwerkingsovereenkomst met de organisatie Poolstok zoals deze werd opgemaakt.

    • Rapportering organisatiebeheersing - juni 2024 t/m juni 2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt akte van de geïntegreerde rapportering over de periode juni 2024 tot en met juni 2025, zoals opgesteld door de algemeen directeur, en verwijst dit punt door naar de raad voor maatschappelijk welzijn.

  • Personeel

    • Vacantverklaring 2 x 0,50fte medewerker schoonmaak WZC (IFIC 4)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

    • Verlenging tewerkstelling S.B., administratief medewerker onthaal WZC 0,50fte

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

  • Financiën

    • Betalingsmandaten – Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de uitgaven goed.

    • Jaarrekening 2024 gemeente en OCMW Brecht

      Goedgekeurd
  • Woonzorgcentrum

    • Raamovereenkomst met meerdere opdrachtnemers per perceel voor levering van voedingsproducten en dranken - Goedkeuring gunning - 2024/011

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt dit agendapunt goed.

Namens Vast Bureau,

Annemie Marnef
Algemeen Directeur

Frans Van Looveren
Voorzitter vast bureau